Compania Aquila a raportat venituri de 624 de milioane de lei pentru primul trimestru din 2024, în creștere cu 11%. Aceste rezultate remarcabile au fost susținute în principal de segmentul de distribuție, care a reușit să se concentreze pe canalele cu cel mai mare potențial de creștere și să extindă portofoliul de produse vândute pe fiecare canal de vânzare. Profitul net al companiei în primul trimestru din 2024 a atins suma de 19,6 milioane de lei. EBITDA (Profitul înainte de dobânzi, taxe, amortizare și depreciere) s-a menținut la același nivel cu anul trecut, înregistrându-se un total de 40 de milioane de lei.
Aquila a făcut achiziții importante în trimestrul întâi al acestui an, consolidându-și poziția pe piață. În februarie 2024, compania a finalizat achiziția Romtec-Europa SRL, iar în aprilie a finalizat achiziția companiilor Parmafood Group Distribution SRL și Parmafood Trading SRL. Aceste noi achiziții au generat oportunități semnificative de creștere, iar Aquila se concentrează pe dezvoltarea portofoliului de produse pentru toate companiile din grup, adaptându-se astfel la cerințele fiecărui canal de vânzare în parte. În același timp, compania continuă să crească organic și să dezvolte brandurile proprii. În primul trimestru, Aquila a înregistrat creșteri de peste 25% în canalele de distribuție HoReCa și în rețelele de benzinării. Aceste rezultate bune sunt posibile datorită gamei foarte largi de produse de calitate, oferite de peste 200 de producători din portofoliul Aquila, precum și soluțiilor logistice și digitale inovatoare. Cătălin Vasile, CEO Aquila, a declarat: „Suntem încrezători în oportunitățile create și ne axăm pe performanță pentru a adăuga valoare tuturor părților interesate.” În privința structurii veniturilor, Aquila a înregistrat o creștere de 11% în segmentul de distribuție, o creștere de 2% în segmentul de logistică și venituri constante în segmentul de transport, comparativ cu primul trimestru din 2023. Veniturile provenite de la brandurile proprii, Gradena, La Masă și Yachtis, au înregistrat o creștere de 11% în primul trimestru al anului, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.