Cinci oferte depuse pentru Varianta de Ocolire Timișoara Vest

Cinci oferte au fost depuse la licitația pentru construirea Variantei de Ocolire Timișoara Vest. Printre firmele participante se numără companii din România, Spania, Ucraina și Turcia. Cei cinci ofertanți care concurează pentru acest proiect sunt: Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj S.A. din România, Asocierea CONCELEX S.R.L. (Lider) – X-WAY INFRASTRUCTURE S.R.L. (Asociat 1) – RETTER PROJECTMANAGEMENT S.R.L. (Asociat 2), AUTOMAGISTRAL – PIVDEN S.R.L. (Asociat 3) din România și Ucraina, SC Drumuri și Poduri Banat S.R.L. (Lider) – SC Maxagro Center S.R.L. (Asociat 1) – SC OPR Asfalt S.R.L. (Asociat 2) – Obras Publicas y Regadios S.A. (Asociat 3) – SC Antrepriza de Construcții Drumuri și Autostrăzi S.R.L. (Asociat 4) – SC Autotehnorom S.R.L. (Asociat 5) – SC CML.RO S.R.L. (Asociat 6) din România și Spania, NUROL İNŞAAT VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ din Turcia, și Asocierea Precon Transilvania S.R.L. (Lider) – Selina S.R.L. (Asociat 1) – Ilgaz Construction S.R.L. (Asociat 2) – IBB-HIB România S.R.L. (Asociat 3) – BOG’ART SRL (Asociat 4) din România.

Varianta de Ocolire Timișoara Vest reprezintă o conexiune între Centura existentă a municipiului Timișoara și Varianta Ocolitoare Timișoara Sud, care este în prezent în construcție. Traseul viitoarei variante de ocolire va traversa mai multe puncte importante, printre care se numără CF218 (Timișoara – Arad), DN6, CF133 (Ronaț Triaj-Cenad), pârâul Beregsau, DN59A, CF100 (Timișoara – Jimbolia) și Canalul Bega.

Contractul pentru construcția Variantei de Ocolire Timișoara Vest include și construcția a 10 lucrări de artă, dintre care trei sunt de o complexitate tehnică ridicată. De asemenea, vor fi construite patru noduri rutiere, care facilitează interconectarea cu alte drumuri și rute importante. Acestea includ un pasaj peste DN59 și CF100, un pasaj peste DN6 și CF133, un pod peste râul Bega și peste rezervoarele de namol, precum și trei noduri rutiere la intersecțiile cu DN69 (E671) și Drumul Național Centura Timișoara (DNCT), DN6 și DN59A. Durata contractului este de maxim 30 de luni, dintre care șase luni sunt alocate perioadei de proiectare și 24 de luni perioadei de execuție a lucrărilor. Proiectul este finanțat prin Programul Transport (PT).

Mai multe

Local News