Diana Mihai a fost numită în funcția de director de Marketing, Comunicare și Brand Experience al ING Bank România. Aceasta se alătură băncii într-un moment important, în care ING își sărbătorește 30 de ani de activitate pe piața din România. CEO-ul ING Bank România, Mihaela Bîtu, are încredere că Diana Mihai va contribui împreună cu echipa sa la obținerea unor rezultate excepționale și că va juca un rol crucial în dezvoltarea continuă a băncii.
Diana Mihai are o experiență vastă în domeniul marketingului, atât în România, cât și în străinătate. În cei cinci ani petrecuți la P&G, și cei zece ani alături de Reckitt Benckiser UK în diferite funcții și zone geografice, ea a contribuit la consolidarea unor nume mari precum Pampers, Always și Finish. De asemenea, Diana Mihai a fost implicată în lansarea brandului Neuriva în SUA, în redefinirea strategiei pentru Air Wick Auto-Spray în Europa și în repoziționarea globală a brandului Air Wick, conform comunicatului de presă emis de ING Bank România.
Într-o declarație, Diana Mihai a subliniat că a fost impresionată de valorile și angajamentul echipei ING, precum și de atenția constantă acordată clienților. Ea intenționează să contribuie la o creștere accelerată a băncii în următorii ani, prin oferirea unei experiențe superioare clienților, prin educație financiară și prin produse inovatoare de banking.
ING Bank România face parte din ING Group, o instituție financiară internațională cu o rețea vastă de clienți în peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este acum una dintre cele mai mari bănci de pe piața locală, oferind o gamă completă de produse și servicii pentru persoane fizice, companii și instituții financiare. Cu peste 1,6 milioane de clienți, ING Bank România se situează printre primele zece bănci din țară în ceea ce privește activele.